Pagina di banner

Ricetrasmettitore di connettore MPO KCO QSFP+ 40G SR4 40Gb/s QSFP+ MMF 100M cù DDM

Descrizzione corta:

Alta capacità di canale: 40 Gbps per modulu

Finu à 11,1 Gbps di velocità di dati per canale

Lunghezza massima di ligame di 100 m di ligami nantu à fibra multimodale OM3 o 150 m di ligami nantu à fibra multimodale OM4

Tecnulugia VCSEL 850nm d'alta affidabilità

Elettricamente inseribile à caldu

Diagnostica digitale cumpatibile cù SFF-8436

Gamma di temperatura di funziunamentu di a cassa: da 0 ° C à 70 ° C

Dissipazione di putenza < 0,7 W


Dettagli di u produttu

Etichette di u produttu

Descrizzione

+ Inseribile in picculu fattore di forma (SFP)hè un furmatu di modulu d'interfaccia di rete compactu è inseribile à caldu, utilizatu sia per l'applicazioni di telecomunicazione sia per e cumunicazioni di dati.

Un'interfaccia SFP nantu à l'hardware di rete hè un slot mudulare per un transceiver specificu per i media, cum'è per un cavu in fibra ottica o un cavu in rame.

 

+ QSFP, chì significa Quad Small Form-factor Pluggable,hè un tipu di modulu transceiver utilizatu per a trasmissione di dati à alta velocità in dispositivi di rete, in particulare in centri di dati è ambienti di calculu à alte prestazioni.

Hè cuncipitu per supportà parechji canali (tipicamente quattru) è pò gestisce velocità di dati chì varianu da 10 Gbps à 400 Gbps, secondu u tipu di modulu specificu.

 

Descrizzione Generale

OP-QSFP+-01sò cuncepiti per l'usu in ligami di 40 Gigabit per seconda nantu à fibra multimodale.

Sò conformi à QSFP+ MSA è IEEE 802.3ba 40GBASE-SR4.

A parte di trasmettitore otticu di u transceiver incorpora un VCSEL à 4 canali (Vertical Cavity

Matrice Laser à Emissione di Superficie), un buffer d'entrata à 4 canali è un driver laser, monitori di diagnostica, blocchi di cuntrollu è di polarizazione. Per u cuntrollu di u modulu, l'interfaccia di cuntrollu incorpora una interfaccia seriale à dui fili di signali di clock è dati. Monitori di diagnostica per a polarizazione VCSEL, a temperatura di u modulu, a putenza ottica trasmessa.,L'alimentazione ottica ricevuta è a tensione di alimentazione sò implementate è i risultati sò dispunibili attraversu l'interfaccia TWS. I limiti d'allarme è d'avvertimentu sò stabiliti per l'attributi monitorati. I flag sò impostati è l'interruzioni sò generate quandu l'attributi sò fora di i limiti. I flag sò ancu impostati è l'interruzioni sò generate per a perdita di u signale d'ingressu (LOS) è e cundizioni di guastu di u trasmettitore. Tutti i flag sò latched è resteranu impostati ancu se a cundizione chì hà iniziatu u latch si cancella è l'operazione riprende. Tutte l'interruzioni ponu esse mascherate è i flag sò resettati leghjendu u registru di flag apprupriatu. L'uscita ottica emetterà un squelch per a perdita di u signale d'ingressu, à menu chì u squelch ùn sia disattivatu. A rilevazione di guasti o a disattivazione di u canale attraversu l'interfaccia TWS disattiverà u canale. L'infurmazioni di statu, allarme/avvertimentu è guastu sò dispunibili attraversu l'interfaccia TWS.

A parte di u ricevitore otticu di u transceiver incorpora una matrice di fotodiodi PIN à 4 canali, una matrice TIA à 4 canali, un buffer di uscita à 4 canali, monitori di diagnostica è blocchi di cuntrollu è di polarizazione. I monitori di diagnostica per a putenza d'entrata ottica sò implementati è i risultati sò dispunibili attraversu l'interfaccia TWS. I limiti d'allarme è d'avvertimentu sò stabiliti per l'attributi monitorati. I flag sò impostati è l'interruzioni sò generate quandu l'attributi sò fora di i limiti. I flag sò ancu impostati è l'interruzioni sò generate per a perdita di u signale d'entrata otticu (LOS). Tutti i flag sò bloccati è resteranu impostati ancu se a cundizione chì hà iniziatu u flag si annulla è l'operazione riprende. Tutte l'interruzioni ponu esse mascherate è i flag sò resettati dopu a lettura di u registru di flag apprupriatu. L'uscita elettrica emetterà un squelch per a perdita di u signale d'entrata (a menu chì u squelch ùn sia disattivatu) è a disattivazione di u canale attraversu l'interfaccia TWS. L'infurmazioni di statu è d'allarme/avvertimentu sò dispunibili attraversu l'interfaccia TWS.

Caratteristiche principali di QSFP

+ Alta Densità:I moduli QSFP sò cuncepiti per esse cumpatti, chì permettenu un numeru elevatu di cunnessione in un spaziu relativamente chjucu.

+ Inseribile à caldu:Puderanu esse inseriti è rimossi da un dispositivu mentre hè acceso, senza causà interruzioni à a rete.

+ Canali multipli:I moduli QSFP anu tipicamente quattru canali, ognunu capace di trasmette dati, chì permette una larghezza di banda è velocità di dati più elevate.

+ Diverse Tariffe di Dati:Esistenu diverse varianti QSFP, cum'è QSFP+, QSFP28, QSFP56, è QSFP-DD, chì supportanu diverse velocità da 40 Gbps à 400 Gbps è oltre.

+ Applicazioni Versatili:I moduli QSFP sò aduprati in una vasta gamma di applicazioni, cumprese l'interconnessioni di centri di dati, l'informatica ad alte prestazioni è e rete di telecomunicazioni.

APPLICAZIONI

+ Ethernet 40G

+ Infiniband QDR

+ Canale di fibra

Lista di cumpatibilità SFP

  • Precedente:
  • Dopu:

  • Scrivite u vostru missaghju quì è mandateci lu