Ci sò 5 gradi di fibra multimodale: OM1, OM2, OM3, OM4, è avà OM5. Chì li rende esattamente diffirenti?
À u core (scusate u ghjocu di parolle), ciò chì separa sti gradi di fibra sò e so dimensioni di core, trasmettitori è capacità di larghezza di banda.
E fibre ottiche multimodali (OM) anu un core di 50 µm (OM2-OM5) o 62,5 µm (OM1). U core più grande significa chì parechji modi di luce viaghjanu longu u core à u listessu tempu, da quì u nome "multimodale".
Fibre Legacy
Impurtantemente, a dimensione di u core di 62,5 µm di l'OM1 significa chì ùn hè micca cumpatibile cù altri gradi di multimode è ùn pò micca accettà i stessi connettori. Siccomu OM1 è OM2 ponu avè guaine esterne aranciu (secondu i standard TIA/EIA), verificate sempre a legenda di stampa nantu à u cavu per assicurassi chì utilizate i connettori curretti.
E prime fibre OM1 è OM2 sò state tramindui cuncipite per esse aduprate cù fonti o trasmettitori LED. I limiti di modulazione di i LED anu ancu limitatu e capacità di OM1 è di e prime fibre OM2.
Tuttavia, u bisognu crescente di velocità significava chì e fibre ottiche avianu bisognu di capacità di larghezza di banda più elevate. Eccu e fibre multimodali ottimizzate per laser (LOMMF): OM2, OM3 è OM4, è avà OM5.
Ottimizazione Laser
E fibre OM2, OM3, OM4 è OM5 sò cuncepite per travaglià cù laser à emissione superficiale à cavità verticale (VCSEL), generalmente à 850 nm. Oghje, l'OM2 ottimizzatu per laser (cum'è u nostru) hè ancu facilmente dispunibule. I VCSEL permettenu velocità di modulazione assai più veloci cà i LED, ciò chì significa chì e fibre ottimizzate per laser ponu trasmette assai più dati.
Per i standard di l'industria, OM3 hà una larghezza di banda modale effettiva (EMB) di 2000 MHz*km à 850 nm. OM4 pò trattà 4700 MHz*km.
In termini d'identificazione, OM2 mantene a guaina aranciu, cum'è nutatu sopra. OM3 è OM4 ponu tramindui avè una guaina esterna acquamarina (questu hè veru per i cavi patch Cleerline OM3 è OM4). OM4 pò in alternativa appare cù una guaina esterna "Erika violet". Sè vi imbattete in un cavu di fibra ottica magenta brillanti, hè probabilmente OM4. Fortunatamente, OM2, OM3, OM4 è OM5 sò tutti fibre 50/125 µm è ponu tutti accettà i stessi connettori. Nutate bè, però, chì i codici di culore di i connettori varianu. Alcuni connettori multimodali ponu esse marcati cum'è "ottimizzati per fibra OM3/OM4" è saranu culurati acquamarina. I connettori multimodali standard ottimizzati per laser ponu esse beige o neri. Sè ci hè cunfusione, verificate e specifiche di u connettore in particulare in quantu à a dimensione di u core. A currispundenza di a dimensione di u core hè l'attributu u più impurtante per i connettori meccanichi, postu chì assicura chì u signale mantene a continuità attraversu u connettore.
Data di publicazione: 01-aostu-2022